هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

با تعیین زمان پخش سریال از 24 آذرماه؛برای پخش سریال «شیخ بهایی»

هنرکده: مجموعه تلویزیونی «شیخ بهایی» از روز یک‌شنبه 24 آذرماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

 پس از کش‌و قوس‌های فراوان و اعلام اخبار گوناگون سرانجام شبکه دو سیما اعلام کرد که این مجموعه تلویزیونی روزهای یک‌شنبه به روی آنتن خواهد رفت و...

هنرکده: مجموعه تلویزیونی «شیخ بهایی» از روز یک‌شنبه 24 آذرماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

 پس از کش‌و قوس‌های فراوان و اعلام اخبار گوناگون سرانجام شبکه دو سیما اعلام کرد که این مجموعه تلویزیونی روزهای یک‌شنبه به روی آنتن خواهد رفت و پخش آن از روز 24 آذرماه ساعت 21 آغاز خواهد شد و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 13:30 خواهد بود.
بنابر این گزارش، طبق برنامه‌ریزی جدید شبکه دو، پخش مجموعه تلویزیونی «آن سوی دریا، این سوی خاک» نیز که روزهای یک شنبه روی آنتن می‌رفت، با اتمام مجموعه «کنت مونت کریستو» به روزهای پنجشنبه ساعت 21 موکول شد و تکرار آن نیز روز سه‌شنبه ساعت 13:30 به روی آنتن خواهد رفت.
مجموعه تلویزیونی «شیخ بهایی» به تهیه‌کنندگی «حبیب الله کاسه‌ساز» در مرکز سیما فیلم ساخته شده و متشکل از دو فصل سعی دارد زندگی «شیخ بهایی» عارف دانشمند و فیلسوف بزرگ ایرانی را روایت کند که در فصل اول این سریال دوران کودکی و نوجوانی شیخ بهایی مرور خواهد شد و فصل دوم به زندگی این دانشمند ایرانی در دوران پیری تا مرگ وی اختصاص دارد.
سریال «شیخ بهایی» را «شهرام اسدی» بر اساس فیلم نامه‌ای از«محسن دامادی» و «حجت قاسم زاده اصل» کارگردانی کرده است و «علی نصیریان» در نقش کهنسالی شیخ بهایی و «سپنتا سمندریان» در نقش کودکی وی و مرحوم خسرو شکیبایی و فاطمه گودرزی به عنوان پدر و مادر شیخ در کنار لادن مستوفی، دانیال حکیمی، کوروش تهامی، رؤیا تیموریان، علی دهکردی، ژاله علو، سیامک اطلسی و... در آن ایفای نقش کرده‌اند.
موسیقی این سریال را «مجید انتظامی» ساخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد