هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

شاهرخ خان: اسلام دین صلح و آرامش است

همزمان با بازی در «نام من خان است» عنوان کرد؛

شاهرخ خان: اسلام دین صلح و آرامش است

هنرکده: «شاهرخ خان»، بازیگر بالیوود گفت: اسلام دین صلح و آرامش است و شما نمی‌توانید در قرآن کلامی را بیابید که دیگران را به خشونت دعوت کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «شاهرخ خان»، بازیگر موفق بالیوود که قرار است...

همزمان با بازی در «نام من خان است» عنوان کرد؛

شاهرخ خان: اسلام دین صلح و آرامش است

هنرکده: «شاهرخ خان»، بازیگر بالیوود گفت: اسلام دین صلح و آرامش است و شما نمی‌توانید در قرآن کلامی را بیابید که دیگران را به خشونت دعوت کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «شاهرخ خان»، بازیگر موفق بالیوود که قرار است به‌زودی در فیلم جدیدی تحت عنوان «نام من خان است» و با موضوع اسلام‌گریزی و حرکات ضداسلامی پس از حادثه 11 سپتامبر، ایفای نقش کند، ضمن محکوم ساختن هرگونه خشونت و تندروری، گفت: شما در قرآن نمی‌توانید کلامی را بیابید که خشونت و یا ترور را تبلیغ کرده باشد.
وی افزود: اسلام به هیچ وجه در جایی به شما نمی‌گوید که خشن باشید و به نظر من مفهوم جهاد، نیاز به مطالعه دارد تا به آن چیزی که خداوند در قرآن مد نظرش بوده برسیم.
فیلم «نام من خان است» به کارگردانی «کاران جوهر» و بازی «کاجول موخرجی» داستان شش مسلمان است که پس از حادثه 11 سپتامبر به شدت از رفتارهای تبعیض آمیز و خشن رنج می‌برند.
بنا براین گزارش، فیلمبرداری این فیلم قرار است، اواخر این ماه در لس‌آنجلس آغاز شود، قرار است که یک سال بعد نیز به نمایش درآید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد