هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

سریال «بیداری» به روی آنتن شبکه جام جم می‌رود

پخش مجموعه تلویزیونی «بیداری» با پایان یافتن پخش آن از شبکه سوم سیما از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو...

 

سریال بیداری 

با پایان پخش از شبکه سوم سیما؛

سریال «بیداری» به روی آنتن شبکه جام جم می‌رود

خبرگزاری فارس: پخش مجموعه تلویزیونی «بیداری» با پایان یافتن پخش آن از شبکه سوم سیما از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «بیداری» که به نویسندگی و کارگردانی «بهرام عظیم‌پور» در 19 قسمت ساخته شده، روز چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.
بنابر این گزارش، پس از آن این مجموعه تلویزیونی روزهای پنجشنبه ساعت: 21:15 به وقت لس آنجلس و 00:15 به وقت نیویورک از کانال آمریکا پخش خواهد شد.

سریال بیداری

 
این سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی «حسین آقاهرندی» و «علی پورکیانی» ساخته شده و بازیگرانی چون داوود رشیدی، پرویز پورحسینی، آتیلا پسیانی، الهام پاوه نژاد، فریبا کامران، بهناز جعفری، هومن برق‌نود، امیر دلاوری، شقایق نوروزی، ناهید سلمی، هدی ناصح، سعید فروتن و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند.
ماجرای سریال روایت دختری شهرستانی است که فریب خانواده ثروتمندی را خورده و به صورت عقدی ثبت نشده، همسر پسر آنها شده است بی‌خبر از اینکه همسرش به علت بیماری در حال مرگ است و او بازیچه‌ای برای روزهای آخر عمر پسر است تا پیش از مرگ خوش باشد.
پس از مرگ پسر، خانواده‌اش مؤدبانه دختر (ترنگ) را ترد می‌کنند تا این که او از طریق همسر اول شوهرش ماجرا را می‌فهمد و زمانی شروع به تقلا برای ثبت ازدواجش می‌کند که در ضربه دیگری می‌فهمد باردار است و این نقطه عطفی می‌شود که تصمیم می‌گیرد به کمک یک وکیل ازدواجش را ثابت کند. تلاش و تقلای ترنگ برای بدست آوردن فرزندش، او را در موقعیتی بحرانی قرار می‌دهد و...

سریال بیداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد