هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

جشنواره سریال ها

Image

هنرکده: شبکه های مختلف تلویزیونی طبق معمول هر سال، در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ها و سریال های نمایشی مختلفی را تهیه و پخش می کند.
به همین منظور، امسال نیز شبکه های تلویزیونی هر کدام از مدتی قبل دست به کار شده اند تا آثار نمایشی خود را طی حدود سی قسمت به ایام ماه رمضان برسانند....

Image

جشنواره سریال ها

هنرکده: شبکه های مختلف تلویزیونی طبق معمول هر سال، در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ها و سریال های نمایشی مختلفی را تهیه و پخش می کند.
به همین منظور، امسال نیز شبکه های تلویزیونی هر کدام از مدتی قبل دست به کار شده اند تا آثار نمایشی خود را طی حدود سی قسمت به ایام ماه رمضان برسانند.
شبکه اول سیما امسال سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم را برای پخش آماده کرده است. این سریال براساس فیلمنامه ای از علیرضا افخمی و سجاد ابوالحسنی تهیه و تولید می شود.
«خواب زاده» با موضوع جهان برزخ و با بازی فرامرز قریبیان، افسانه بایگان، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، رحیم نوروزی و... در 26 قسمت 30 دقیقه ای آماده پخش خواهد شد.
بینندگان این شبکه می توانند از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت 22 سریال «خواب زاده» را تماشا کنند.
شبکه دو سیما، سریال «مثل هیچ کس» به کارگردانی عبدالحسین برزیده را در مرحله آماده سازی و پخش دارد.
این سریال در قالب اجتماعی و خانوادگی و براساس فیلمنامه ای از علی اکبر محلوجیان تهیه شده است. سریال «مثل هیچکس» در سی قسمت 35 دقیقه ای، شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود.
این سریال داستان برادر بزرگ خانواده ای را روایت می کند که همه او را «داداشی» صدا می کنند. پدر خانواده فوت می کند و داداشی مسؤولیتش چند برابر می شود. تا این که...
حسین یاری(داداشی)، حمید ابراهیمی، پرویز پورحسینی، جواد عزتی، رامین راستاد، شاهرخ استخری، نفیسه روشن، عباس امیری و جمعی دیگر از بازیگران در این سریال ایفای نقش کرده اند.
شبکه سه سیما، سریال تلویزیونی «بزنگاه» را هر شب حدود ساعت 19:55 آماده پخش دارد.
این سریال به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت جلوی دوربین رفته است و بازیگران آن عبارتند از: حمید لولایی، رضا عطاران، مرجانه گلچین، علی صادقی و...
 در خلاصه داستان «بزنگاه» آمده است: با فوت اوس احمد، یکی از نانوایی داران قدیمی، فرزندانش بر سر ارثیه با هم اختلاف پیدا می کنند. برادر کوچک تر که به خاطر اعتیادش مدتی از طرف خانواده طرد شده بود، پس از اطلاع از مرگ پدر به  خانه باز می گردد و... .
بینندگان این شبکه می توانند از سه شنبه شب به مدت یک ماه به تماشای سریال «بزنگاه» بنشینند.
شبکه پنج سیما نیز، سریال «مأمور بدرقه» را آماده پخش دارد. این مجموعه تلویزیونی قرار است هر شب در ماه مبارک رمضان از ساعت 23 روانه آنتن شود. داستان «مأمور بدرقه» درباره یک عضو نیروی انتظامی است که در شرف بازنشستگی، مأموریت می گیرد تا مجرمی را تحویل بدهد. مجرم فرار می کند و در ادامه...
«مأمور بدرقه» در 27 قسمت 35 دقیقه ای به کارگردانی سعید سلطانی و بازیگری سیروس گرجستانی، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، بهاره رهنما، کیانوش گرامی، زهره مجابی و... به پخش می رسد.
شبه پنج سیما، هر روز عصر سریال عربی «فلسطین غریب» را نیز برای پخش در این ایام مبارک در نظر گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد