هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

هنرکده

رویدادهای فرهنگی وهنری

اسامی و میزان کمک طرفداران هالیوودی اوباما و کلینتون

اسامی و میزان کمک طرفداران هالیوودی اوباما و کلینتون

خبرگزاری فارس: طرفداران هالیوودی «باراک اوباما» و «هیلاری کلینتون»، دو کاندیدای حزب دموکرات هالیوود با نزدیک شدن به زمان انتخابات

اسامی و میزان کمک طرفداران هالیوودی اوباما و کلینتون

خبرگزاری فارس: طرفداران هالیوودی «باراک اوباما» و «هیلاری کلینتون»، دو کاندیدای حزب دموکرات هالیوود با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌‌جمهوری آمریکا تبلیغات خود را هر چه بیشتر گسترش داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری هافینگتون طی یک گزارش تصویری از داغ شدن بازار تبلیغات دو رقیب انتخاباتی «باراک اوباما» و «هیلاری کلینتون» خبر داد که بازیگران هالیوود در این میان حضور پررنگی دارند.

***طرفداران هالیوودی «باراک اوباما»:

«جنیفر آنیستون»، بازیگر مشهور هالیوود و همسر سابق «براد پیت» اخیرا در یکی از مصاحبه‌های خود آشکارا حمایت خود از اوباما را ابراز کرد و کمی بعد نیز مبلغ 2300 دلار به ستاد انتخاباتی اوباما اعطاء کرد.

«کریس راک»، کمدین سیاهپوست هالیوود نیز با اعطای کمکی بالغ بر 4600 دلار پول نقد به ستاد انتخاباتی اوباما، حمایت خود از از اوباما را آشکار کرد.

«رابرت دنیرو»، بازیگر و کارگردان صاحب نام هالیوود خطاب به کسانی که اوباما را شخص بی‌تجربه‌ای دانسته‌اند، گفت: اینکه یک کاندیدا مخالف جنگ باشد خود نشان دهنده تجربه اوست.

«ساموئل ال جکسون»، دیگر بازیگر سیاهپوست هالیوود نیز ضمن اعطای 4300 دلار کمک نقدی به ستاد انتخاباتی اوباما، در توصیف این کاندیدای دموکرات، بدون آنکه به بوش اشاره‌ای کند، گفت: به کسی نیاز داریم که با جهان کمی مهربان‌تر باشد.

«جورج کلونی»، بازیگر 44 ساله هالیوود نیز که تاکنون چندین میلیون دلار صرف حمایت از اوباما کرده، اخیرا نسبت به رسیدن اوباما به قدرت ابراز امیدواری کرد.

«بن افلک»، بازیگر هالیوودی که اخیرا نیز وارد عرصه کارگردانی شده است، به همراه همسرش «جنیفر گارنر»، یکی از طرفداران سرسخت اوباما است او در یکی از مصاحبه‌های خود گفت: هالیوود عاشق اوباماست.

«اسکارلت جوهانسن»، نیز دیگر بازیگر هالیوودی است که همواره در مصاحبه‌های خود، حمایتش از اوباما را آشکارا بیان کرده و ابراز داشته که او یکی از طرفداران سرسخت این کاندیدا است.

«اپرا وینفری»، مجری و میلیاردر آمریکایی در کنار همکاران هالیوودی خود تاکنون بیش از 3 میلیون دلار صرف حمایت از اوباما کرده و همواره در بیشتر برنامه‌های تبلیغاتی اوباما در کنار اوست.

***طرفداران هالیوودی «هیلاری کلینتون»:

«جک نیکلسون»، بازیگر 71 ساله هالیوود در حمایت خود از «هیلاری کلینتون» در آخرین مصاحبه خود گفت: زن‌ها مرا به وجد می‌آورند، خوب می‌دانم که آنها با مشکلات چه می‌کنند.

«ناتالی پورتمن»، بازیگر جوان و نامزد اسکار هالیوود نیز در توصیف «کلینتون» گفته است: او از دیگر کاندیدها به مراتب برجسته‌تر و باتجربه‌تر است.

«باربارا استریسند»، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان هالیوودی که در عرصه سیاسی بسیار فعال است، همواره یکی از طرفداران سرسخت خانواده کلینتون بوده که در زمان «بیل کلینتون»، نیز به طور گسترده فعالیت‌های تبلیغاتی زیادی را در حمایت از «کلینتون» مرد انجام می‌داد.

«اورا لونگوریاپارکر»، بازیگر 33 ساله برنده جایزه گلدن گلوب، در وصف «کلینتون» گفت: هیلاری زن قدرتمند و باتجربه‌ای است که می‌تواند به خوبی از پس تغییراتی که ما بدان‌ نیاز داریم، برآید.

«تد دنسون» و «ماری استین‌برگن»، زوج هنری و دموکرات که همواره برنامه‌های ستاد تبلیغاتی کلینتون را دنبال می‌کنند، اخیرا نیز در خانه خود پذیرای کلینتون‌ها بوده‌اند.
البته در کنار هنرمندان هالیوودی، «ایلیتون جان»، خواننده مشهور انگلیسی نیز حمایت خود از کلینتون را ابراز داشته و در آخرین مصاحبه خود گفته است: من از ته قلب به هیلاری ارادت دارم، همانگونه که او همواره در کنسرت‌هایم مرا همراهی می‌کند، من نیز اکنون در کنار او خواهم بود، در یک کلام «هیلاری» باید رییس جمهور شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد